۱۳۹۰ بهمن ۱۲, چهارشنبه



1200 فامیل در ولسوالیهای پنجاب ورس از کمک های زمستانی مستفید گردیدند .

بامیان از سرد ترین ولایت کشور بوده وزمستانی طولانی درین ولایت مشکلاتی زیادی را برای ساکنین این ولایت همه ساله به ویژه فصل سرد زمستان بوجود می آورد .

اما کمک های موسسات خیریه ملی و بین المللی با همکاری نهاد های دولتی توانسته مشکلات ساکنین این ولایت را تا حدودی کاهش داده . ومردم این ولایت راقادر ساخته تا در برابر سرمایی شدید با آماده گی نسبی دسته پنجه نرم نمایند .

رضا رفعت رییس مبارزه با حوادث طبیعی ولایت بامیان که خود شخصا به ولسوالی ها سفر نموده و کمک های زمسانی شامل لباس های گرم ، و مواد خوراکه را توزیع نموده به رسانه ها گفت .

برای 628 فامیل در ولسوالی پنجاب و 561 فامیل در ولسوالی ورس لباس های گرم زمستانی شامل سه تخته کمپیل ، لباس های گرم زنانه و مردانه وزیع گردید .

به گفته رئیس مبارزه با حوادث طبیعی این کمک های از سوی موسسات ای او ام ، و حمایت اطفال با همکاری ریاست مبارزه با حوادث طبیعی برای فامیلهای که قبلا سروی وشناسایی گردیده بود توزیع گردید .

رضا رفعت علاوه نموده گفت : کمیته مبارزه با حوادث طبیعی پلانهای پیشگرانه خویش را در برابر حوادث طبیعی ناشی از سیلاب ها در بهار سال آینده آماده ساخته ، وولسوالیها و مناطق که در معرض بیشترین صدمه از بروز حوادث طبیعی مانند سیلاب های موسومی قرار دارد نیز اولویت بندی گردیده است .

هیچ نظری موجود نیست: