۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه



توزیع کمک های زمستانی برای خانواده های بی بضاعت در ولایت بامیان !

600 فامیل که قبلا از سوی ریاست مبارزه با حوادث طبیعی ولایت بامیان در مرکز و ولسوالی یکاولنگ سروی و شناسایی گردیده بود کمک های مواد غذایی شامل ارد ، روغن ، شکر و نمک را در یافت نمود .

رضا رفعت رئیس مبارزه با حوادث طبیعی ولایت بامیان به رسانه های گفت .

این کمک ها که از سوی موسسه NCA کشور ناوری و موسسه کوک تهیه گردیده بود . برای هر فامیل دوبوجی آرد ، یک قطی روغن ، 5 کیلو شکر و 5 کیلو نمک توزیع گردید .

رضا رفعت علاوه نموده گفت : طبق سروی های که در سطح ولایت بامیان صورت گرفته بیشترین صدمه را ساکنین این ولایت از ناحیه خشکسالی سال روان متقل گردیده است .

به گفته رضا رفعت کمیته مبارزه با حوادث طبیعی درخواستهای مواد مورد ضرورت را که به بیش 24 هزار تن می رسیید قبلا به مرکز ارسال داشته اما مواد که تاحال به این اداره رسید صرف برای چهارده هزار فامیل کافی بوده که توزیع گردیده است .

رئیس مبارزه با حوادث طبیعی ولایت بامیان کمک های انجام شده از سوی دولت وموسسات خارجی را به هیج عنوان کافی نداسته و خواستار توجه جدی دولت و موسسات در زمینه کمک رسانی به ساکنین این ولایت گردید

گفتنیست که ولایت بامیان شامل چهارده ولایت بوده که خشکسالی سال روان بیشترین صدمه را به دهاقین وساکنین این ولایت وارد نموده است .

هیچ نظری موجود نیست: