۱۳۹۰ آبان ۲۵, چهارشنبه

گزارش کاری شش ماه اول سال ریاست شاروالی !



طی محفل با اشتراک مقامات حکومتی ، نماینده گان شورای ها محلی وانکشافی ، رسانه ، موسسات ملی وبین المللی مقیم بامیان ریاست شاروالی بامیان با همکاری مالی موسسات UNDP, ACGP از کارکرد های شش ماه اول سال روان خویش به مردم بامیان گزارش دادند .

به گفته شاروال بامیان عمده ترین دست آورد های را که ریاست شاروالی با همکاری موسسات همکار طی شش ماه اول سال انجام وبه آن دست یافته است ، موزائیک کاری تمام پیاده رو های داخل بازار فعلی بامیان ، پلان اصلاحی بازار که شامل قیرریزی کوچه های فرعی و جوی آب می باشد ، و هم چنان پاک کاری منظم شهر وانتقال کثافات به مکان مشخص ، جغل اندازی سرکهای اطراف شهر ، وپلان آبرسانی قریه شهرک صفا و زرگران یاد آورشد .

شارول بامیان عمده ترین مشکل شهر بامیان در بخش سرکها را عدم همکاری بخش از مردم بامیان دانسته می گوید ، سرک بامیان از شرق و غرب قیر ریزی گردیده و به طول 7.30 کیلو متر فاصله که بتواند این سرک را باهم وصل نماید یک مقدار این پروژه را به تعویق انداخته و عده که زمین های شان درمسیر این سرک واقع شده با دامن زدن مسایل قومی وحساسیت های موجود مشکلات را خلق کرده ولی ما مصمم هستیم که به زدوی کاراین سرک آغاز گردد .

به باور اکثریت شهروندان بامیان ریاست شاروالی با اندک امکانات که دردسترس دارند ، کارهای مفیدی را برای شهروندان بامیان انجام داده ولی با افزایش روز افزون جمعیت شهری اقدامات اساسی وپلان های دراز مدتی را شاروالی باید ازهم اکنون روی دست داشته باشد .

گفتنست که مرکز شهر بامیان جدیدا به چهار ناحیه تقسیم گردیده وقرار است به زودی این نواحی از سوی شاروالی بامیان به منظور عرضه خدمات به شهروندان بامیان فعال گردد .


هیچ نظری موجود نیست: