۱۳۹۰ آبان ۹, دوشنبه

هفته نامه پرسشگر، مساوی به هفته نامه تقلب گر


امروز با آقای مهدی مهر آئین درهوتل پیتو نشسته بودم ، باهم عکسهای شهید جواد ضحاک را تماشا می کردیم ، به یکبارگی یکی از دوستان به مالک این هوتل یوسف گفت ، هفته نامه پرسشگر را می بینی پشت بایسکیل برو چند شماره بیاور تا بیبنم چه چیز نو دارد ، یوسف هم بدون درنگ و معطلی تعداد چهار تا پنج شماره این هفته نامه را آورد به دوستان توزیع نمود ، با مرور تیتر های این هفته نامه در صفحه آخر ، شماره 26 مورخ 7 عقرب برابر با 29 اکتوبر گزارش تحت عنوان در جمع سنا توران وبه دلیل بی توجهی به زیر ساختهای امنیتی ؛ مقامات امنیتی بامیان از بی توجهی مسئولین انتقاد کردند . که گویا توسط یونس کوهی ، خبر نگار آن هفته نامه در بامیان نوشته شده است . به چاب رسانیده ، وقتیکه من از گزارش را به دقت خواندم ، یک لحظه با خود فکر کردم که این ادبیات خیلی به نظرم آشنا می رسد . بلا معطل وبلاگم را باز کرده دیدم که این گزارش را من به تاریخ 24 عقرب نوشته ودر وبلاک خویش نشر کرده ام ، وآقای یونس کوهی ، عین گزارش را بدون کوچکترین تغییرات به هفته نامه پرسشگر فرستاده وبه نام خودش به چاپ رسیده است . این کار آقای یونس کوهی ، ودر کل دست اندرکاران این هفته نامه ، در حقیقت نوعی از سرقت ادبی بوده که دوستان انجام داده است . دوستان که وبلاک بنده را می خوانید ، گزارش چاپ شده در هفته نامه پرسشگر وانچه من در وبلاکم نوشته کرده ام مقایسه نماید . آن وقت قضاوت دست شما ولطفا نظرات خویش را نیز درج نماید .

۱ نظر:

شریف بصیرت گفت...

آری راستی
اونا میتوانند باتوضیح مدیر مسول و معذرت خواهی در شماره بعدی نشریه شان، این نقیصه را جبران کنند.
البته کاری بدی است فراوان است. چند روز قبل یک وبلاگ نویس جوان بامیانی هم از نشر شدن بدون منبع نوشته هایش در چند رسانه کلان کشور شکایت داشت.