۱۳۸۹ مرداد ۲۸, پنجشنبه

از28 اسد سالروز استرداد استقلال کشور دربامیان تجلیل بعمل آمد




این محفل که در لیسه ذکور مرکز بامیان دایر گردیده بود با برنامه های نه چندان مرتبط با سالروز استرداد استقلال کشور از ساعت 9 صبح شروع الی ساعت 12 ادامه پیدا کرد .
درین محفل والی بامیان ضمن تبریک گفتن این روز بزرک به مردم بامیان ، از رشادتها و قهرمانی های کسانی که درراه رسیدن به استقلال کشور تلاش کردند به نیکی یاد نموده و مردم را به وحدت ملی ویکپارچکی فراخوانده و رمز پیروزی وبدست آوردن استقلال کشور را درگیرو وحدت وهمدلی ملت افغانستان دانست.
حاج احمدی یکتن از اعضای شورای ولایتی بامیان از نود یکمین سالروز استرداد استقلال کشور با افتخار یاد کرده حضور مردم را در شکل گیری نظام های سیاسی وحرکت های استقلال طلبانه برجسته خوانده ولی از حکومت ها به انتقاد یادآوری نموده گفت این حکومت ها می باشد که در موارد مختلف از خود غفلت نشان داده و درجهت حفظ وحدت ملی ومشارکت عادلانه سیاسی مردم افغانستان سهل انگاری نشان داده و این امر باعث گردید که مردم به آنچه که می خواست نایل اید هرکز نرسد .
تجلیل از سالروز استرداد استقلال کشور هرقدر با شکوه برکزار گردد نشانه اهمیت و بها دادن به این روز برزگ می باشد ولی با تاسف درافغانستان از این روز آنجه شایئسه وبائیسته است تجلیل بعمل نمی آید . چنانجه امروز دیده شد که تجلیل از 28 اسد نبوده بیشتر به روز معارف می ماند .




۳ نظر:

محمد ظاهر نظری گفت...

حمیدی صاحب، تشکر از اینکه به وبلاگ حقیر سر می زنی، وبلاگ قشنگ و زیبایت را با ولع خاص دیده و تمامی مطالب ات را بطور گذرا مرور کردم.
مطالب جالب و متنوعی داری که حکایت از عمق معلومات و علاقه شما به آن موضوعات می باشد، ویژگی که در اکثر وبلاگ نویسان بامیان دیده نمی شود.
اما یک نکته که به نظرم می رسد اینکه در محیط مجازی اینترنت مردم فرصت کمی برای مطالعه یک وبلاگ دارند، دهها سایت خبری، ایمیل ها و صدها وبلاگ مردم دوست دارند که از مهمترین وقایع و خبرها در کمترین زمان مطلع گردند، کوتاه نویسی و اشاره به مهمترین قسمت یک رویداد یا سخنرانی فکر می کنم برای وبلاگ بهتر خواهد بود، نقل قول های طولانی، گزارش مبسوط و ... برای یک نشریه یا سایت خبری بهتر خواهد بود تا وبلاگ.
به هر حال وبلاگتان را به عنوان یکی از وبلاگ های برتر بامیان در لینک وبلاگ های بامیان قرار می دهم امید است که همواره بدرخشی و بنویسی ورنه آنرا از لیست بر خواهم داشت.

عبدالرحمن احمدی گفت...

حمیدی سلام
به بازتابت آمدم و دیدم
خوش شدم
امید است که موفق و کامیاب باشی

لیاقتعلی افتخاری گفت...

با سلام جناب احمدی گرامی! ممنون از گزاشها و خبرهای گوناگون شما از وادی بامیان. گاهی خبرهای ناب را از ویبلاگ شما بدست می آورم. موفق باشید و روز و روزگار بر شما شاد باد!