۱۳۹۱ اردیبهشت ۱, جمعه

توزیع کمک غذای برای 220 فامیل فقیر دربامیان !



ریاست مبارزه با حوادث طبیعی با کمک وهمکاری تیم پی آرتی مقادر مواد غذایی را برای 220 فامیل که شامل هفت قریه در دره فولادی می گردد توزیع نمودند .
رضا رفعت رئیس مبارزه با حوادث طبیعی  در مورد توزیع این کمک و آمادگیهای اداره مبارزه با حوادث طبیعی در آینده به رسانه ها گفت .
فامیل ها که تحت پوشش کمک های غذای اداره مبارزه با حوادث طبعیی قرار دارند قبلا از سوی ادارات مربوطه شناسایی گردیده و اکثرآً خانواده ها فقیر و زنان بیوه که هیچگونه سرپرست ندارند را دربرمی گیرند .
رئیس مبارزه با حوادث طبعیی از از دوذخیره ستراتژیک نام برد ه واز موجودیت مواد غذای کافی یاد آور شده گفت . درصورت بالا رفتن نرخ قیم مواد غذای این مواد به بازارعرضه خواهد گردید تا از بالارفتن نرخها جلوگیری بعمل آید .
به گفته رضا رفعت موسسات بین المللی همکار با ریاست مبارزه با حوادث طبیعی به ویژه موسسه ای او ام که بشتر در تهیه مواد غییر غذای تاحال این اداره را یاری رسانیده بازهم آمادگی لازم را دارد تا هر نقطه ولایت بامیان  که حوادث طبیعی اتفاق افتد به کمک و یاری ساکینن آن منطقه بشتابد .
رضا رفعت علاوه نموده افزود ، طی سال روان این سومین بار است که مواد غذایی برای فامیلها مستحق توزیع گردیده و قرار است به زودی برای  1400 فامیل دیگر در ولایت بامیان مواد غذای توزیع گردد .
   

هیچ نظری موجود نیست: