۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

دوروز در بامیان نبودم ونهایت برایم سخت گذشت .

از اینکه مسولیت خبرنگاری تلویزون راه فردا بدوشم گذاشته شده است . به ناچار موضوعات مربوط به تلویزون در بامیان را نظارت وهمکاری نمایم . روی همین ملحوظ دور روز را مصروف نصب آنتن در یکاولنگ بودم که خوش بختانه صبح روز چهارشنبه نشرات تلویزون راه فردا دریکاولنگ آغاز گردید . و آنتن ناصبه در سرخ کوتل بوده که بخش اعظم ولسوالی یکاولنگ را تحت پوشش نشراتی قرار میدهد .
چهار برج قبل تلویزون راه فردا دربامیان فعال وعملا به نشرات آغاز نمود . فعالیت تلویزون راه فردا در بامیان برای مردم ما نهایت خوشحال کننده بوده به دلیل اینکه اگر مبالغه نشود تنها تلویزون می باشد که مشکلات و اخبار مربوط مردم ما را منعکس می نماید .
دربامیان تلویزون ها ی چون ملی ، تمدن ، آریا نا ، نور نیز نشرات داشته ولی تمامی برنامه های اصلی که در کابل بخش نشر می گردد به شکل ریلی از طریق آنتن های شان در بامیان قابل مشاهده بود ه که این امر دربعضی محافل رسانه ی اسباب نا رضایتی مردم بامیان را فراهم کرده است .
زیرا مردم موجودیت شبکه های تلویزونی در بامیان را زمانی موثر ومفید می داند که صدای این مردم را انعکاس بدهند ، درغیر این صورت بامیان شهر بی تصویر وبی صدا خواهد بود .

۱ نظر:

Unknown گفت...

im very happy that u announce this fresh and happy news by BAZTAB. thaks gentleman